Forum www.mbsluzewdominikanie.fora.pl Strona Główna

www.mbsluzewdominikanie.fora.pl
forum bielanek i ministrantów
Rowerowe niby Giby
Beata
prawie ministrant

Dołączył: 07 Lis 2011

19.08.2012 Niedziela
Drodze Rodzice - jest pozno, ale teraz mamy chwile by powiedziec Wam co u nas: dojechalismy, rozpakowalismy sie, zaliczylismy 45-minutowa trase, kolacje, a teraz wszystkie dzieci spia, a my ustalamy szczegoly jutrzejszego dnia.

20.08.2012 Poniedzialek
Pobudka była o 7:15, poranna higiena i lecimy na mszę. Potem śniadanie i już szykujemy się do jazdy. Podzieliliśmy się na 4 grupy i każda pojechała w swoją trasę. Najwytrwalsi zrobili 35km. O 13:45 obiad, po nim święta cisza i pierwsze turnieje oraz kąpiele w jeziorze. Po kolacji chwila dla siebie, modlitwa wieczorna i sen, bo jutro tez jest dzień.

21.08.2012 Wtorek
Pobudka tak jak wczoraj, msza, śniadanie i wyjazd na rowerach. Dziś jest 5 grup. Trzy grupy wróciły na obiad, a dwie najsilniejsze przyjechały po przejechaniu 45 kilometrów. Dziś kolacja o 18:00. Po kolacji integracja i wspolna modlitwa.

22.08.2012 Środa
Dziś rano było słoneczne niebo, po śniadaniu podzieliliśmy się na grupy i wyruszyliśmy zwiedzać okolice bliższe i dalsze. Były kąpiele i grzybobranie. Po obiedzie Święta cisza, a potem gry, zabawy, robienie wizytówek na domki i poszczególne pokoje. Po kolacji chwila na tzw. czas wolny, modlitwa i idziemy spać. Do jutra ... Smile

23.08.2012 Czwartek
No cóż drodzy Rodzice - dziś ciut urozmaicenia było - po pobudce, Mszy Św. i śniadaniu pojechaliśmy całą grupą na orlik w Gibach. Tam graliśmy w nogę, siatkę i pływaliśmy. Po obiedzie skończyliśmy półfinały drużyn w siatkówkę plażową i mieliśmy czas wolny. Teraz już kąpiel i sen.

24.08.2012 Piątek
Dziś mieliśmy bardzo niesamowitą atrakcję - byliśmy w Aquaparku w Druskiennikach. Tam były zjeżdżalnie, sztuczne rzeki i ciepła woda. Wybawiliśmy się, popływaliśmy, a po powrocie zjedliśmy późną obiadokolację, chwilę się pomodliliśmy i poszliśmy spać.

25.08.2012 Sobota
Dziś mieliśmy bitwę o flagi. Niestety po obiedzie planowany był finał turnieju siatkówki, ale wcześniej padało i boisko było mokre, więc część poszła na grzyby, część pojechała na rowerach, a reszta szykowała się do niedzielnego Talent Show. Potem już tylko kolacja, wieczorna modlitwa i sen.

26.08.2012 Niedziela
Dziś dłużej pospaliśmy, a po śniadaniu pojechaliśmy do kościoła do Gib. Po powrocie niestety lało, więc obejrzeliśmy " Jak wytresować smoka". Potem obiad. Przygotowanie do występów i wspaniałe pokazy przygotowane przez dzieci. Kolacja, modlitwa i sen.

27.08.2012 Poniedziałek
Dziś jest dość ładnie. Po śniadaniu ruszyliśmy na orlik, na rowery i zbierać szyszki na Olimpiadę rowerową, która odbędzie się po obiedzie. Olimpiadę wygrała drużyna Jaskrawych. Kolacja, modlitwa i sen.

28.08.2012 Wtorek
Dziś wyprawa makserska. Każdy w swojej grupie zrobi więcej kilometrów niż do tej pory. Najstarsi planują 120. Wieczorem już tylko kolacja, modlitwa i sen.

29.08.2012 Środa
Ostatni dzień naszego obozu. Planujemy zakończyć turniej siatkówki, zrobić chrzest tym co byli pierwszy raz, a po obiedzie Wielki Finał. Po kolacji robimy ognisko i ... będą sztuczne ognie.

30.08.2012
Rano pobudka, poranna Msza Św. i śniadanie. Potem już tylko pakowanie i w drogę. W Warszawie pod Kościołem planujemy być (w zależności co będzie na drodze) o 17:30 - 18:00. Damy znać jak będziemy mieć ok 30 min. do mety.

Drodzy Rodzice zostało nam 40 min jazdy.

Ostatnio zmieniony przez Beata dnia Czw 16:55, 30 Sie 2012, w całości zmieniany 7 razy